#
13
0
149

La Tourist Info Kids d'Orpesa ha sigut guardonada en els Premis Tour & Kids d'Innovació i Creativitat 2017

Una gran representació d'entitats, empreses i destinacions relacionades amb el sector del turisme familiar es van donar cita en el saló d'actes del CdT de València per a celebrar l'acte de lliurament de la II Edició dels Premis Tour & Kids d'Innovació i Creativitat. Aquests guardons de periodicitat bianual, organitzats pel Club de Turisme Familiar de la Comunitat Valenciana, tenen per objectiu reconèixer les experiències de destinacions i empreses que aposten per la innovació, la creativitat i la promoció del turisme familiar en l'àmbit autonòmic.

En aquesta edició es van rebre un total de 25 candidatures per a les tres modalitats de premis: Destinació de Turisme Familiar, Empresa de Turisme Familiar i Iniciativa Social. El municipi d'Orpesa va ser premiat amb l'accèssit en la modalitat de Destinacions de Turisme Familiar pel projecte de la primera Tourist Info Kids de la Comunitat Valenciana, l'oficina de turisme per als més xicotets integrada a l'interior de l'oficina central d'informació turística situada en la Platja de la Concha.

El certamen va contar de nou amb el patrocini de Caixa Popular i amb la col·laboració de diferents entitats i institucions, com l'Agència Valenciana de Turisme de la Generalitat Valenciana; la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives a través de la Direcció general de la Família i Dona de la Generalitat Valenciana; el Patronat de Turisme de la Diputació de Provincial de Castelló; la Universitat Politècnica, Florida Universitària i la Federació Valenciana de Municipis i Províncies. Cadascuna d'aquestes entitats tenia un representant en el jurat.

Després del lliurament dels premis van prendre la paraula representants de les diferents institucions col·laboradores amb el projecte. Josep Gisbert Querol, Director d'Estratègia Territorial Turística de l'Agència Valenciana del Turisme; Rosa J. Molero Mañes, Directora General d'Infància i Adolescència de la Vicepresidència i Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives de la Generalitat Valenciana; i José María Company, director de negoci i màrqueting de Caixa Popular, van reiterar el seu suport a aquesta iniciativa per a futures edicions i al projecte del club de producte de Tour & Kids.